کانون جهانی آموزش الکترونیکی

نوآوری یادگیری کیوی سلاح های بزرگ را در مراسم جوایز یادگیری بین المللی در سانفرانسیسکو ارائه می دهد.
Hand Multimedia برنده جایزه بین‌المللی بزرگی برای تعالی در یادگیری از Brandon Hall Research، یکی از شرکت‌های تحقیقاتی پیشرو در آموزش و توسعه، برای محصول توسعه یادگیری الکترونیکی RoleplayTM شده است.
این جوایز بهترین‌ها را در یادگیری E تجلیل می‌کنند و توسط بسیاری از بزرگترین شرکت‌های جهان از جمله مایکروسافت، تایم وارنر، آی‌بی‌ام و پپسی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. پتانسیل نقش آفرینی برای صرفه جویی در وقت مشتریان و هزاران دلار در توسعه آموزش آنلاین "مهارت های افراد" منجر به برنده شدن بهترین نوآوری آنها در رده فناوری یادگیری شد - جایزه ای که توسط تیم های برتر توسعه نرم افزار جهانی مورد استقبال قرار گرفت.
پیتر کولدیکات، مدیرعامل Hand Multimedia گفت: «این جایزه چشم‌انداز و سال‌ها تلاش سختی را که برای توسعه این محصول واقعاً خلاقانه انجام داده است، به رسمیت می‌شناسد. هیچ چیز دیگری مانند این در بازار امروز - در هر کجای دنیا وجود ندارد.
Roleplay یک ابزار توسعه آموزش الکترونیکی با استفاده آسان است که دوره های آموزشی مهارت های افراد آنلاین با کیفیت بالا را به سرعت ایجاد می کند. برخی از بزرگترین شرکت های نیوزلند به برنامه آزمایشی Roleplay ملحق شده اند تا قابلیت های آموزشی داخلی خود را افزایش دهند، از جمله Air New Zealand، The Warehouse، Bank of New Zealand، St. John، Christchurch Casino، AMI Insurance و شرکت تابعه آنها، بیمه خودرو CLICK.نرم افزار نوآورانه مربیان شرکتی غیر فنی و طراحان آموزشی را قادر می سازد تا محتوای آموزشی استثنایی ایجاد و ارائه کنند. همچنین گزارش های دقیقی را برای کمک به اندازه گیری موفقیت یادگیری ارائه می دهد، بازده سرمایه گذاری کسب و کار را محاسبه می کند و بهبود مستمر را از طریق بازخورد فوری کارآموز تسهیل می کند.

مشتریان آزمایشی از Roleplay برای توسعه آموزش های جذاب و تعاملی و منابع تصمیم گیری از ارتباطات مرکز تماس گرفته تا خدمات اضطراری استفاده می کنند. Roleplay را می توان در طیف وسیعی از پلتفرم ها از جمله وب، سیستم های مدیریت یادگیری شرکتی و در آینده دستگاه های تلفن همراه اجرا کرد. Hand Multimedia انتظار دارد که Roleplay را به صورت تجاری به عنوان یک سرویس به عنوان یک نرم افزار در اوایل سال 2011 راه اندازی کند.
گلن بول، مدیر مدیریت می‌گوید: «جایزه نوآوری در فناوری یادگیری مورد توجه بزرگ‌ترین بازیگران صنعت نرم‌افزار قرار می‌گیرد، بنابراین برای یک شرکت کوچک کیوی کمی کودتا است که آن را در اولین محصول بتا ما به دست آورد.» مدیر چند رسانه ای دست. بین استخدام اخیر مدیرعامل جدید پیتر کولدیکات، برنامه آزمایشی Roleplay مقدماتی ما و اکنون این جایزه برجسته، ما در حال ایجاد حرکت فوق العاده ای برای راه اندازی خود در سال جدید هستیم.
بازی انفجار If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *